Arkadaşına Tavsiye Et Sende Kazan

http://googlesohbet.blogspot.com/

Reklam Alanimiz Bize Reklam Verin ?



Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

26 Ocak 2008 Cumartesi

Pinhani herkes ayni hayatta sinif dizisi muzigi

istanbultr.net'sayesinde keşfettiğim sınıf dizi müziği ve pinhani herkez aynı hayatta şarkısını dün geceden beri sanıyorum 150 kere dinlemişim ve sonunda aklıma geldi de ekleyiverdim birden bire şarkı bana cuk oturdu zaten pinhani şarkıları hep benim için yazılmış sanki :P Neyse efendim sağolsun alişko link vermiş ordan indirebilirsiniz pembe şey ile de online dinleme imkanı sunmuş bize kendisine teşekkür ediyoruz.Diziyide heyecanla bekliyorum,showTw güzel diziler yapıyor bakalım bu nasıl olucak.

İNDİR

Herkes aynı hayatta
Kendini birşey sanma
Ne kadar çok bilirsen
O kadar bela başa

Sen bilirsin aslında
Aklımdan geçenleri
Zaman herşeyi çözer
Şu beklemek olmasa

Gözlerimi açsam da
Sen çıksan karşıma
Gel beni azat et
Kayboldum karanlıkta

Ben bizi unutmam
Gitmek yakışmaz bana
Yolcuyuz hayatta
Sen gel otur yanıma

Hiç yorum yok:

Alt Reklam Alanimiz.





Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

.

Blog Arşivi