Arkadaşına Tavsiye Et Sende Kazan

http://googlesohbet.blogspot.com/

Reklam Alanimiz Bize Reklam Verin ?



Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

27 Ocak 2008 Pazar

cep sms ask sms sevgi sms iltifat sms sozleri

* Bu dunyada bircok insan var, kimi gülüyor,kimi agliyor, kimi mutlu ,kimi mutsuz,

ama güzelliklere layik bir insan var o da mesajimi okuyor

* Nasil uzaktaki yildiz parlak gelirse insana, uzakta oldugun icin tutkunum sana,

Hani en guzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugu icin asigim sana.

* Biraz seni bilirler, biraz beni. Ama ne bilirler bu delinin seni ne cok sevdigini.

* Askin kalbindeyse, Mutlulugun elindeyse, istedigin iki kelimeyse

SENI SEVIYORUM

* Dünyada hiçbir seyi seni sevdigim kadar sevmiyorum: Bu garip degil mi?

* Seni ne kadar seviyorum? Birak anlatayim. Seni, ruhumun eristigi derinliklere,

yüksekliklere kadar seviyorum.

* Herkesi sevebilirdim, sevmeye senden baslamasaydim..

* Sevgilerin en guzeli seni sevmek
ozlemlerin en guzeli seni ozlemek
ve hayatin tadi sabah kalktigimda senin var oldugunu bilmek.

* Sana ne demeliyim bilmiyorum. günesim desem günes batiyor,
Hayatim desem hayat kisa, gülüm desem oda soluyor,
Sana canim demeliyim, çünkü bu can seninle yasiyor.

* Uzaklarda biryerde yüregini yüregine bagli biri mutlaka vardir.
Sen aynaya her baktiginda, adini bilmedikleri gizli sevdan için gülümsemelisin.

* Yalan Sevgilerin, Sahte gülüslerin,tuzak bakislarin oldugu yerde buldum seni.
Herseyi kaybetmeye degecek kadar kiymetlisin çünkü sahte degilsin.

* Sanma ki yerin dolacak,
Senden baska biri benim olacak,
Ya bana senin gibi bir sevgili,
Ya sana benim kadar seven bulunacak.

* Böyle bir dünyada seninle yasamak varken,
Böyle uzak kalmak gücüme gidiyor,
Senin verdiklerini seninle paylasmak varken,
Seni sensiz yasamak içime sinmiyor.

* Bu aksam seni görmek istiyor gözlerim,
Sicak ellerini tutmak istiyor ellerim,
Sevginle dolup tasmak istiyor kalbim,
Bu aksam seni ölesiye özledim.

* Öyle senden çok uzaklarda degilim
Görmesini bilen gözlerin bakisindayim.
Belki sana senden daha yakin bir yerde,
Çarpan kalbinin atisindayim.

* Ömrüme yetecek bir ask ararken seni buldum.
Simdiyse askima yetecek bir ömür ariyorum.

* Bir insanin idealleri olmali sonsuzluk gibi,
Bir insanin özlemi olmali özlemle açan çiçekler gibi,
Bir insanin birtanesi olmali oda senin gibi.

* En güzel yarinlar senin olsun,
Sen buna layiksin ömrün mutluklarla dolsun,
Eger gün gelirde sen beni unutursan,
Inan ki tatlim canin sagolsun.

* Ask sevipte ayri kalmaksa,
Sevgilerin sonu hep ayriliksa,
Ömürlerin sonu hep böyle karanliksa
Al dünya bu aski, sende kalsin.

* Basini gögsüme yasladigimda tek bir düsmanim vardir; Geçip giden zaman.

* Her yarinda bir umut Her umutta bir ozlem

Her ozlemde bir sevgi Her sevgide bir tek Sen varsin.



* Beni seveceksen; iyi sev. Pisman et dunyaya geldigime!

Sevmeyeceksen? Zaten Pismanim demektir.



* Ben, seni, gözlerimi kapattigimda degil,
Gözlerimi açtigimda görmek istiyorum.



* Seni niyemi seviyorum geçmisin içinde kaybolmus beni
Yeniden hayata döndürdügün için çok ama çok seviyorum.



* Insanin idealleri olmali sonsuzluk gibi,

Insanin ozlemleri olmali umutla acan cicekler gibi,

Insanin "bir tanesi" olmali bendeki "sen" gibi


* Unutmak zor, anlatmak ise imkansiz seni,

cunku sen unutmaya calistikca hatirlanan, hatirlandikca anlatilan,

anlatildikca bitmeyensin, sen daima icimdesin...

* Sen Tanriya dilenen dilek, goklere uzanan ellerimsin.

Sen gozumden suzulen yas, tek dusuncem, hasretimsin.

Sen yasadigim omur, en guzel gunlerimsin.

Sen her gece ruyama giren biricik sevgilimsin.

* Sevgi tipki bir gul gibidir, ratgele tutarsan dikenleri batar,

Yapraklarini koparirsan duygulari akar, tutmasini bilirsen o gul sana tapar.


* Hayat yasamayi, mutluluk gulmsemeyi, sevgi hak etmeyi, vefa hatirlanmayi,

dostluk paylasmayi, ask sadik kalmayi bilenler icin vardir...


* Seni Sen oldugun için degil ,
Seni bende buldugum için seviyorum .


* Gördügüm en güzel rüya senin oldugun,
Duydugum en derin sevgisenin eserin,
Gördügüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurdugum en güzel hayal sensin.

* Ya durgun olmali deniz ; ya durmali ya da kudurmali,
Sonuna kadar saplanamayacksa hançer kinida durmali ,
Seven ölene dek sevilmeyecekse bastan unutulmali.

* Seviyorum sevmenin aci verdigini
Her sevenin sevilmedigi bile bile ...
Ama yine de bir umut tasiyorum
Belki seven sevilir diye.

* Eger askta guzel bir an varsa oda baskalarini bastan cikartan
o yuregin benim icin kan agladigi zamandir.

* insanlarin umudunu kirma..belki de sahip oldugu tek sey odur.

* Beni ateslere at bütün vücudum yansin;
yalniz kalbimi birak çünkü orada sen varsin.

* Ozlemek güzeldir, özlüyorsa özlenen beklemek güzeldir, gelecekse beklenen
ve sevmek güzeldir, seviyorsa sevilen.

* Senden baska hiçbirseyi olmayan ben
benden baska çok seyi olan sana aciyorum.

* Eger sevdigin seni terk etmisse onu kendi haline birak
dönerse senindir,Dönmezse zatan hiçbirzaman senin olmamistir

* Sen benimdin,rüyanin görkemiyle doldum.Ben uykuda sultandim,Uyaninca hiç oldum.

* Sokakta bir kiz gördüm takildi gözlerim gözlerine, Asigim zannetti beni kendine,
Halbuki ne bilsin, Benziyordu gozleri Gozlerine.

* Dudaklarin gibi sicakti..kahveyi biraktim..
Dumaninda hayalin vardi..sigarayi biraktim....
Ruyalarimda sen vardin , uyumayi unuttum bir seni unutamadim.

* Sen dünyaya sürgün bir meleksin
ve ben seni o kadar çok sevecegimki bir daha cennetine dönemeyeceksin.

* Eger birgün sevmek istersen önce kendini sev
daha sonrada istersen beni ama beni ;
beni sever gibi degil kendini sever gibi sevmelisin
çünkü ben seni öyle sevdim

* Kimseye gonlumu vermedim icinde seni gorurler diye
Kimsenin gonlunu almadim icinde seni gorurum diye

* Bir gün cehennemde karsilasiriz seninle;
sen kalp hirsizi oldugun için,ben tanriyi birakip sana taptigim için.


* Uzun ve sensiz bir geceden çiktim.
Yorulmus rüyalara astim resmini.
Her sabah soyledim Günisigin silemedigi ismini.


* Dünyadaki herkes için herhangi birisin ama biri için
dünyalara degersin.


* Yüregimde mahkumsun cezan sonsuza kadar sevilmek
Hem de sevildigini bilmeyerek.


* Sessiz olmak, sensiz olmak kadar zor degil.
ama en zoru; sensizligin sessizligini dinlemek

* Bir deniz düsün; susuz. Bir insan düsün; mutsuz. Bir gece düsün; uykusuz.

Bir bahar düsün; çiçeksiz. Bir de beni düsün; sensiz.


* Sana ne demeliyim bilmiyorum, günesim desem günes batiyor,

Hayatim desem hayat kisa, gülüm desem oda soluyor,

sana canim demeliyim Çünkü bu can seninle yasiyor..

* Sen güllere özenme güller sana özensin Üzme tatli canini sen güllerdende güzelsin

Sevgi kadar özgür Özgürlük kadar özelsin Bir gülsen dünyalara bedelsin.

* O kadar güzelsin ki yüzüne bakamiyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamiyorum.

Dolanip sarmak geliyor içimden saramiyorum. Öylesine baglanmisim ki sensiz

duramiyorum.

* Ya gözlerin aklimda Yada aklim adinda Ya hayalin karsimda

Ya Sesin kulagimda Ya ben çildiriyorum yada çok seviyorum

Ya sevmek çok güzel Yada sevilen çok özel...

* Ne aradiysam bilki sende bulmusum Senden öncesi yoktu seninle var olmusum

Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artik sen

olmusum.

* Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin.

Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.

* Gecemidir insani hüzünlendiren Yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?

Gecemidir seni bana düsündüren, Yoksa benmiyim seni düsünmek için geceyi

bekleyen?

* Sen çatlayan dudagimda bir damla su, içimdeki yasama tutkusu, avuçlarima

düsen kar tanesi. Sen! Sevgilim, Sevdigim, Taptigim, Herseyimsin. S.Ç.S. Bebegim..

* Askim; gökyüzünde bir yildiz seç. Senin kadar güzel ve parlak olsun.

Benim içinde bir yildiz seç, parlakligi önemli degil yeterki sana yakin olsun..

* Seni çok özledim. Seni her özledigimde kalbime bir yildiz çizdim.

Seni ne kadar özledigimi bilmek istermisin?

Sayende bir gökyüzüne sahibim birtanem.

* Eger geceler seni düsündügüm kadar uzun olsaydi, sabah hiç olmazdi.

* Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel

ama herkesin hak edemeyecegi kadar özelsin..

* Birine verilecek deger, ugruna feda edilebileceklerle ölçülebiliyorsa aç gözlerini

etrafina bak. Gördügün herseyi feda edebilirim. Ama sakin aynaya bakma!

* Yalnizligim yanimda kimse olmadigindan degil
Yalnizligim yanimda sen olmadigindandir.

* Her gün sevda çekipte gülünmüyor degilmi?

Bir güzelden baskasi sevilmiyor degilmi?

Seni asla unutamam, sensiz olamam diyordun,

Hani bensiz olurdun, olunmuyor degilmi?

* Benim için hayatta iki sey önemlidir:

Biri sen digeri özgürlügüm.

Özgürlügüm için canimi, senin için özgürlügümü feda ederim.

* Dün gece beraberdik.... Haberin oldumu?

* Sen dünyanin bir insanisin;
Ama bir insanin da,
Dünyasisin.

* Dunde, bugunde, yarinda, yuregin kadar yanindayim.
Kendini yalniz hissettiginde elini kalbine koy. Ben hep oradayim.

* Bir insanin sana ne verecegine sakin bakma!
Senin icin nelerden vazgecebildigine bak...

* Sensizlik sagnak yagan yagmurda islanmamaya calismak kadar zor

ve ben her defasinda iliklerime kadar islaniyorum askinla! Beni yagmursuz birakma!

* Sen dünyama girdiginden beri bir baska türlü bakar oldum hayata.

Kendimi daha çok sever oldum seni mutlu ettigm için.

Kendimi önemli ve degerli hissettim sen beni sevdigin için.

* Minicik yüreginde kocaman sevgisi olan, Sevgisini sevdigine çekinmeden sunan,

Hasretini sevgisiyle hafifleten ve sevdiginin mutlulugu için çirpinan SEVGILI...

Taaa uzaklarda senin sevginle yanip tutusan biri var. Sen O'nun için çok degerlisin

unutma.

* Umutlar tükendigi zaman, hasret vurdugu zaman gel ben burdayim diyordun ya!

Nerdesin? Unutulmazim!

Hiç yorum yok:

Alt Reklam Alanimiz.





Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

.

Blog Arşivi