Arkadaşına Tavsiye Et Sende Kazan

http://googlesohbet.blogspot.com/

Reklam Alanimiz Bize Reklam Verin ?



Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

26 Ocak 2008 Cumartesi

kisa msn nickleri yazilari sozleri

Beğenmedim Daha güzel olabilirdin.

Yeni Halk Kahramanı

Sevdim seni sebebsiz sevmedin beni şerefsiz.

Küresel ısınmaya evet (Kaşarlar erimesi için)

öküz gibi bakmakla tren durmazki.

Dünya yuvarlak ozon delik ne sapık memleketteyiz be :)

çıplak vücutla ateşe kafa tutan serseri

Yangın filan olursa ilk beni çıkartın .

Çırasız Delikanlı gibiyimdir çakmak tutmayın yakarım uleyyynn

Yeminimi Bozdum Uleyynnn

Yıllardır Oturum açmayan ölü

idare edelim bari

Hiç yorum yok:

Alt Reklam Alanimiz.





Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

.

Blog Arşivi