Arkadaşına Tavsiye Et Sende Kazan

http://googlesohbet.blogspot.com/

Reklam Alanimiz Bize Reklam Verin ?



Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

26 Ocak 2008 Cumartesi

eglenceli romantik nickler yazilar sozler

Hem eğlenceli Hemde Romantik Msn Nickleri.


1 . 2 . 3 . 4 Sımsıkı sıkı sıkı sıkı Sarıl Bana Durma Sarılsana..

Geçmise dönük keşkelerle yaşamaktansa, geleceğe dönük belkilerle yaşamayi tercih ederim..

Her gidişine Hayranlan Bekliyorum .Yapma allah aşkına Ya hep kal benimle söz etme gidişlerden, Yada silinsin isminde cisminde.


Sen benim bedelini yüreğimle, Kalbimle ödediğim,en masum günahımsın.

Bu hayat Benimse Kesinlikle Değer. Dün dündür Bügün de Bu gün.

Hakkkımda ne düşündünse bin katı senin olsun..

Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım...

Bu hayatta beline , eline , birde diline sahip Ol. Mutlu yaşa :)

Aşk Sevgi Karşısına geçenin gözünü Morartırım.

Seni Sevmek Suçmuş Su an Cezasını Çekiyorum.

Adını Ağaçlara kazımadım diye sanmaki seni sevmedim. Unutma !! Bizim sevgimizde tezavrat Yoktur.

Seni Özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum.

Yere Düşen damlada birteksen varsan Tek dileğim hergün yağmur yağsın..

Sen cölde acmis bir cicek olsaydin, seni kaybetmemek icin ölene dek aglardim...

mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.

Hiç yorum yok:

Alt Reklam Alanimiz.





Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

.

Blog Arşivi