Arkadaşına Tavsiye Et Sende Kazan

http://googlesohbet.blogspot.com/

Reklam Alanimiz Bize Reklam Verin ?



Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

26 Ocak 2008 Cumartesi

derbeder msn nickleri yazilari sozleri

Bu aralar sert takılıyorum isteyen şarap içer , gücü yeten ezer geçer.

Severiz,yada tek kalemde Sileriz.!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk

ÂLEMÎ ÂLêm ÿâpâñ û¢ ßê$ ¢âkâL'sâ ... KRALLIK ßîzê ÿÂkî$mâz..

Fahişe Gönüllerin Kahbeliği Koymaz Bize,Unutanları Bizde Unuturuz Asilce..

Delikanlıyız , Şanlıyız , Şöhretliyiz , Karizmayız , Esaletimiz Yeter Çünkü biz (memleket yazın) yuz.

Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ Malesef ôLêmîÿørûm.

Sevene SevdaLıyız Gidene Hep AğLarız Alsalarda Bu Canımızı Biz SeveRsek UnutMayız

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Seni ßenim kadar seven varsa, En az ßenim kadar Hasret kaLsın Sana!

HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR..

Fırtına Olup essen bile bende kaya olurum sadece toz alırsın.

Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim Çünkü ßen PisKopatIm..

Yine uMutLar TuKéNDi Ve yine Ben iÇiYoRum Gülüm.

Géçici HéVés DéğiL Benimki.. Hak éDéNé Son NéFés oLurum...

Hiç yorum yok:

Alt Reklam Alanimiz.





Msn iletisim ka2n@haydim.net Mail : ka2n@windowslive.com

.

Blog Arşivi